Натисніть, щоб прослухати текст! Powered By GSpeech
Довідки щодо роботи зі зверненнями громадян
Контрастна версія
Звичайна версія

 

ДОВІДКА                                            
 щодо роботи зі зверненнями громадян,                                            
що надійшли                                            
  за період з 01.01.2024 по 31.03.2024                                                      
Звідки надійшли звернення Кількість звернень З них: Кількість громадян, що звернулися
010 020 030 040 050 060 070 080 090 100 110 120 130 140 150 160 170 180 190 200 210 у тому числі: 220 230 240 250 260 270
211 212 213 214 215 216 217
Від громадян поштою 32 0 0 0 0 1 0 1 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 30 0 0 26 0 0 4 0 0 0 0 0 0 0 32
Від громадян на особистому прийомі 21 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 21 0 0 20 0 0 1 0 0 0 0 0 0 0 21
Через уповноважену особу 5 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 5 0 0 5 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 5
Через органи влади 1 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 1 0 0 1 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 1
 з них:                                                                        
від місцевих органів державної влади 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
від Держстату 1 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 1 0 0 1 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 1
Через засоби масової інформації 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Від інших органів, установ, організацій 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Разом 59 0 0 0 0 1 0 1 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 57 0 0 52 0 0 5 0 0 0 0 0 0 0 59
010. Промислова політика; 020. Аграрна політика і земельні відносини; 030. Транспорт і зв'язок; 040. Економічна, цінова, інвестиційна, зовнішньоекономічна, регіональна політика та будівництво, підприємництво; 050. Фінансова, податкова, митна політика; 060. Соціальна політика. Соціальний захист населення; 070. Праця і заробітна плата; 080. Охорона праці та промислова безпека; 090. Охорона здоров'я; 100. Комунальне господарство; 110. Житлова політика; 120. Екологія та природні ресурси; 130. Забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізація прав і свобод громадян, запобігання дискримінації; 140. Сімейна та гендерна рівність. Захист прав дітей; 150. Молодь. Фізична культура і спорт;                                    160. Культура та культурна спадщина, туризм; 170. Освіта, наукова, науково-технічна інноваційна діяльність та інтелектуальна власність; 180. Інформаційна політика, діяльність засобів масової інформації; 190. Діяльність об'єднань громадян, релігія та міжконфесійні відносини; 200. Діяльність Верховної Ради України, Президента України та Кабінету Міністрів України;      210. Діяльність центральних органів виконавчої влади; 211. Удосконалення законодавства в галузі державної статистики; 212. Дії, бездіяльність посадових осіб органів державної статистики, перегляд їх рішень; 213. Кадрові питання; 214. Надання статистичної інформації; 215. Надання роз'яснень щодо застосування статистичної методології;                                       216. Надання роз'яснень щодо отримання інформації з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України; 217. Надання роз'яснень із застосування національних статистичних класифікацій (класифікаторів); 220. Діяльність місцевих органів виконавчої влади; 230. Діяльність органів місцевого самоврядування; 240. Діяльність підприємств та установ; 250. Обороноздатність, суверенітет, міждержавні й міжнаціональні відносини; 260. Державне будівництво, адміністративно-територіальний устрій; 270. Інше.
ДОВІДКА        
 щодо роботи зі зверненнями громадян,        
що надійшли        
    за період з 01.01.2024 по 31.03.2024                    
Звідки надійшли звернення Кількість звернень з них Кількість громадян, що звернулися
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Від громадян поштою 32 0 0 0 13 0 31 1 27 1 4 0 0 0 0 0 32
Від громадян на особистому прийомі 21 0 0 0 9 0 21 0 20 0 1 0 0 0 0 0 21
Через уповноважену особу 5 0 0 0 2 0 5 0 5 0 0 0 0 0 0 0 5
Через органи влади 1 0 0 0 1 0 1 0 1 0 0 0 0 0 0 0 1
 з них:                                  
від місцевих органів державної влади 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
від Держстату 1 0 0 0 1 0 1 0 1 0 0 0 0 0 0 0 1
Через засоби масової інформації 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Від інших органів, установ, організацій 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Разом 59 0 0 0 25 0 58 1 53 1 5 0 0 0 0 0 59
1. Колективних; 2. Повторних; 3. Від героїв, інвалідів ВВВ; 4. Від ветеранів війни та праці, багатодітних сімей та інших громадян, які потребують соціального захисту та підтримки; 5. Пропозиції; 6. Заяви, клопотання; 7. Скарги; 8. Вирішено позитивно; 9. Відмовлено у задоволенні; 10. Дано роз'яснення; 11. Звернення, що повернуто авторові відповідно до статей 5 і 7 Закону України "Про звернення громадян"; 12. Звернення, що пересилається за належністю відповідно до статті 7 Закону України "Про звернення громадян";             13. Звернення, що не підлягає розгляду відповідно до статей 8 і 17 Закону України "Про звернення громадян"; 14. Розглянуто, надано відповідь з порушенням термінів; 15. У стадії розгляду. 
ДОВІДКА                                            
 щодо роботи зі зверненнями громадян,                                            
що надійшли                                            
  за період з 01.09.2023 по 31.12.2023                                                      
Звідки надійшли звернення Кількість звернень З них: Кількість громадян, що звернулися
010 020 030 040 050 060 070 080 090 100 110 120 130 140 150 160 170 180 190 200 210 у тому числі: 220 230 240 250 260 270
211 212 213 214 215 216 217
Від громадян поштою 9 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 9 0 0 8 0 0 1 0 0 0 0 0 0 0 9
Від громадян на особистому прийомі 3 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 3 0 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 3
Через уповноважену особу 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Через органи влади 1 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 1 0 0 1 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 1
 з них:                                                                        
від місцевих органів державної влади 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
від Держстату 1 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 1 0 0 1 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 1
Через засоби масової інформації 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Від інших органів, установ, організацій 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Разом 13 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 13 0 0 12 0 0 1 0 0 0 0 0 0 0 13
010. Промислова політика; 020. Аграрна політика і земельні відносини; 030. Транспорт і зв'язок; 040. Економічна, цінова, інвестиційна, зовнішньоекономічна, регіональна політика та будівництво, підприємництво; 050. Фінансова, податкова, митна політика; 060. Соціальна політика. Соціальний захист населення; 070. Праця і заробітна плата; 080. Охорона праці та промислова безпека; 090. Охорона здоров'я; 100. Комунальне господарство; 110. Житлова політика; 120. Екологія та природні ресурси; 130. Забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізація прав і свобод громадян, запобігання дискримінації; 140. Сімейна та гендерна рівність. Захист прав дітей; 150. Молодь. Фізична культура і спорт;                                    160. Культура та культурна спадщина, туризм; 170. Освіта, наукова, науково-технічна інноваційна діяльність та інтелектуальна власність; 180. Інформаційна політика, діяльність засобів масової інформації; 190. Діяльність об'єднань громадян, релігія та міжконфесійні відносини; 200. Діяльність Верховної Ради України, Президента України та Кабінету Міністрів України;      210. Діяльність центральних органів виконавчої влади; 211. Удосконалення законодавства в галузі державної статистики; 212. Дії, бездіяльність посадових осіб органів державної статистики, перегляд їх рішень; 213. Кадрові питання; 214. Надання статистичної інформації; 215. Надання роз'яснень щодо застосування статистичної методології;                                       216. Надання роз'яснень щодо отримання інформації з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України; 217. Надання роз'яснень із застосування національних статистичних класифікацій (класифікаторів); 220. Діяльність місцевих органів виконавчої влади; 230. Діяльність органів місцевого самоврядування; 240. Діяльність підприємств та установ; 250. Обороноздатність, суверенітет, міждержавні й міжнаціональні відносини; 260. Державне будівництво, адміністративно-територіальний устрій; 270. Інше.
ДОВІДКА        
 щодо роботи зі зверненнями громадян,        
що надійшли        
    за період з 01.09.2023 по 31.12.2023                    
Звідки надійшли звернення Кількість звернень З них Кількість громадян, що звернулися
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Від громадян поштою 9 0 0 0 4 0 9 0 8 0 1 0 0 0 0 0 9
Від громадян на особистому прийомі 3 0 0 0 2 0 3 0 3 0 0 0 0 0 0 0 3
Через уповноважену особу 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Через органи влади 1 0 0 0 1 0 1 0 1 0 0 0 0 0 0 0 1
 з них:                                  
від місцевих органів державної влади 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
від Держстату 1 0 0 0 1 0 1 0 1 0 0 0 0 0 0 0 1
Через засоби масової інформації 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Від інших органів, установ, організацій 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Разом 13 0 0 0 7 0 13 0 12 0 1 0 0 0 0 0 13
1. Колективних; 2. Повторних; 3. Від героїв, інвалідів ВВВ; 4. Від ветеранів війни та праці, багатодітних сімей та інших громадян, які потребують соціального захисту та підтримки; 5. Пропозиції; 6. Заяви, клопотання; 7. Скарги; 8. Вирішено позитивно; 9. Відмовлено у задоволенні; 10. Дано роз'яснення; 11. Звернення, що повернуто авторові відповідно до статей 5 і 7 Закону України "Про звернення громадян"; 12. Звернення, що пересилається за належністю відповідно до статті 7 Закону України "Про звернення громадян";             13. Звернення, що не підлягає розгляду відповідно до статей 8 і 17 Закону України "Про звернення громадян"; 14. Розглянуто, надано відповідь з порушенням термінів; 15. У стадії розгляду. 
ДОВІДКА                                            
 щодо роботи зі зверненнями громадян,                                            
що надійшли                                            
  за період з 01.01.2023 по 31.12.2023                                                      
Звідки надійшли звернення Кількість звернень З них: Кількість громадян, що звернулися
010 020 030 040 050 060 070 080 090 100 110 120 130 140 150 160 170 180 190 200 210 у тому числі: 220 230 240 250 260 270
211 212 213 214 215 216 217
Від громадян поштою 32 0 0 0 0 1 0 1 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 30 0 0 26 0 0 4 0 0 0 0 0 0 0 32
Від громадян на особистому прийомі 21 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 21 0 0 20 0 0 1 0 0 0 0 0 0 0 21
Через уповноважену особу 5 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 5 0 0 5 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 5
Через органи влади 1 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 1 0 0 1 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 1
 з них:                                                                        
від місцевих органів державної влади 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
від Держстату 1 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 1 0 0 1 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 1
Через засоби масової інформації 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Від інших органів, установ, організацій 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Разом 59 0 0 0 0 1 0 1 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 57 0 0 52 0 0 5 0 0 0 0 0 0 0 59
010. Промислова політика; 020. Аграрна політика і земельні відносини; 030. Транспорт і зв'язок; 040. Економічна, цінова, інвестиційна, зовнішньоекономічна, регіональна політика та будівництво, підприємництво; 050. Фінансова, податкова, митна політика; 060. Соціальна політика. Соціальний захист населення; 070. Праця і заробітна плата; 080. Охорона праці та промислова безпека; 090. Охорона здоров'я; 100. Комунальне господарство; 110. Житлова політика; 120. Екологія та природні ресурси; 130. Забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізація прав і свобод громадян, запобігання дискримінації; 140. Сімейна та гендерна рівність. Захист прав дітей; 150. Молодь. Фізична культура і спорт;                                    160. Культура та культурна спадщина, туризм; 170. Освіта, наукова, науково-технічна інноваційна діяльність та інтелектуальна власність; 180. Інформаційна політика, діяльність засобів масової інформації; 190. Діяльність об'єднань громадян, релігія та міжконфесійні відносини; 200. Діяльність Верховної Ради України, Президента України та Кабінету Міністрів України;      210. Діяльність центральних органів виконавчої влади; 211. Удосконалення законодавства в галузі державної статистики; 212. Дії, бездіяльність посадових осіб органів державної статистики, перегляд їх рішень; 213. Кадрові питання; 214. Надання статистичної інформації; 215. Надання роз'яснень щодо застосування статистичної методології;                                       216. Надання роз'яснень щодо отримання інформації з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України; 217. Надання роз'яснень із застосування національних статистичних класифікацій (класифікаторів); 220. Діяльність місцевих органів виконавчої влади; 230. Діяльність органів місцевого самоврядування; 240. Діяльність підприємств та установ; 250. Обороноздатність, суверенітет, міждержавні й міжнаціональні відносини; 260. Державне будівництво, адміністративно-територіальний устрій; 270. Інше.
ДОВІДКА        
 щодо роботи зі зверненнями громадян,        
що надійшли        
    за період з 01.01.2023 по 31.12.2023                    
Звідки надійшли звернення Кількість звернень З них Кількість громадян, що звернулися
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Від громадян поштою 32 0 0 0 13 0 31 1 27 1 4 0 0 0 0 0 32
Від громадян на особистому прийомі 21 0 0 0 9 0 21 0 20 0 1 0 0 0 0 0 21
Через уповноважену особу 5 0 0 0 2 0 5 0 5 0 0 0 0 0 0 0 5
Через органи влади 1 0 0 0 1 0 1 0 1 0 0 0 0 0 0 0 1
 з них:                                  
від місцевих органів державної влади 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
від Держстату 1 0 0 0 1 0 1 0 1 0 0 0 0 0 0 0 1
Через засоби масової інформації 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Від інших органів, установ, організацій 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Разом 59 0 0 0 25 0 58 1 53 1 5 0 0 0 0 0 59
1. Колективних; 2. Повторних; 3. Від героїв, інвалідів ВВВ; 4. Від ветеранів війни та праці, багатодітних сімей та інших громадян, які потребують соціального захисту та підтримки; 5. Пропозиції; 6. Заяви, клопотання; 7. Скарги; 8. Вирішено позитивно; 9. Відмовлено у задоволенні; 10. Дано роз'яснення; 11. Звернення, що повернуто авторові відповідно до статей 5 і 7 Закону України "Про звернення громадян"; 12. Звернення, що пересилається за належністю відповідно до статті 7 Закону України "Про звернення громадян";             13. Звернення, що не підлягає розгляду відповідно до статей 8 і 17 Закону України "Про звернення громадян"; 14. Розглянуто, надано відповідь з порушенням термінів; 15. У стадії розгляду. 
Добре
Закрити
Натисніть, щоб прослухати текст! Powered By GSpeech