У Головному управлінні статистики у Харківській області з 01 березня 2013 року діє телефонна «Гаряча лінія»
з питань, які відносяться до компетенції органів державної статистики.
Графік
роботи телефонної "Гарячої лінії"
у Головному управлінні статистики у Харківській області
з питань, які відносяться до компетенції органів державної статистики
Тема
телефонної
"Гарячої лінії"
|
Номер телефону
"Гарячої лінії"
|
Дні
роботи "Гарячої лінії"
|
Години роботи "Гарячої лінії"
|
Прізвище, ім’я, по-батькові, посада особи, яка проводить
"Гарячу лінію"
|
Питання запобігання та виявлення корупції |
(057) 700-18-72 |
Перший четвер кожного місяця |
з 1000 до 1200 |
Курапова Галина Миколаївна - головний спеціаліст з питань запобігання та виявлення корупції |
Питання щодо забезпечення доступу до публічної інформації, що знаходиться у володінні Головного управління статистики |
(057) 700-18-72 |
Третій четвер кожного місяця |
з 1000 до 1100
|
Бородіна Наталія Григорівна – заступник начальника відділу взаємодії з користувачами та засобами масової інформації управління поширення інформації та комунікацій |
Прийом звернень від громадян |
(057) 700-18-72 |
Третій четвер кожного місяця |
з 1100 до 1200 |
Шевченко Галина Валентинівна – начальник відділу документообігу управління технічного забезпечення, експлуатації будівель та документообігу |
Шановні громадяни!
Доводимо до вашого відома, що ви можете скористатися телефонною «гарячою лінією» з метою звернень, надання пропозицій і повідомлень з питань запобігання та протидії проявам корупції, а також отримання консультацій з питання забезпечення доступу до публічної інформації.
Повідомлення, які надходять за телефонною «гарячою лінією» з питань запобігання та виявлення корупції не є офіційними зверненнями, не підпадають під дію Закону України «Про звернення громадян» і можуть лише бути взяті до відома посадовими особами Головного управління статистики.
Опрацювання повідомлень, які надійшли за телефонною «гарячою лінією» можуть здійснюватись лише у разі надання заявником наступної інформації:
- інформацію про себе (прізвище, ім'я, по батькові фізичної особи; реквізити юридичної особи; контактний телефон тощо);
- максимально деталізовану інформацію по суті подій, що стали причиною звернення по телефонній «гарячій лінії»; іншу інформацію, що має суттєве значення для вирішення конкретного питання.