Натисніть, щоб прослухати текст! Powered By GSpeech
Гаряча лінія
Контрастна версія
Звичайна версія

У Головному управлінні статистики у Харківській області з 01 березня 2013 року діє телефонна «Гаряча лінія»

з питань, які відносяться до компетенції органів державної статистики.

Графік

роботи телефонної "Гарячої лінії" 

у Головному управлінні статистики у Харківській області

з питань, які відносяться до компетенції органів державної статистики

Тема

телефонної

"Гарячої лінії"

Номер телефону

"Гарячої лінії"

Дні

роботи "Гарячої лінії"

Години роботи "Гарячої лінії"

Прізвище, ім’я, по-батькові, посада особи, яка проводить

 "Гарячу лінію"

Питання запобігання та виявлення корупції

(057)

706-26-79

Перший четвер кожного місяця

з 1000 до 1200

Колєснік Тетяна Сергіївна –  головний спеціаліст  з питань запобігання та виявлення корупції

Питання щодо забезпечення доступу до публічної інформації, що знаходиться у володінні Головного управління статистики

(057)

706-26-79

Третій четвер кожного місяця

з 1000 до 1100

 

Бородіна Наталія Григорівна – заступник начальника відділу взаємодії з користувачами та громадськістю управління поширення інформації та комунікацій

Прийом звернень від громадян

(057)

706-26-79

Третій четвер кожного місяця

    з 1100 до 1200

Ус Вікторія Вікторівна – заступник начальника відділу документального забезпечення, систематизації та зберігання документів управління адміністративно-господарського забезпечення


Шановні громадяни!

      Доводимо до вашого відома, що ви можете скористатися телефонною «гарячою лінією» з метою звернень, надання пропозицій і повідомлень з питань запобігання та протидії проявам корупції, а також отримання консультацій з питання забезпечення доступу до публічної інформації. 

     Повідомлення, які надходять за телефонною «гарячою лінією» з питань запобігання та виявлення корупції не є офіційними зверненнями, не підпадають під дію Закону України «Про звернення громадян» і можуть лише бути взяті до відома посадовими особами Головного управління статистики.

     Опрацювання повідомлень, які надійшли за телефонною «гарячою лінією» можуть здійснюватись лише у разі надання заявником наступної інформації:

 - інформацію про себе (прізвище, ім'я, по батькові фізичної особи; реквізити юридичної особи; контактний телефон тощо);

 - максимально деталізовану інформацію по суті подій, що стали причиною звернення по телефонній «гарячій лінії»; іншу інформацію, що має суттєве значення для вирішення конкретного питання.

Натисніть, щоб прослухати текст! Powered By GSpeech